Doradzamy dobór odpowiednich kół transportowych do dużych obciążeń:

tel. 531 352 330, sklepcastors@gmail.com - zapraszamy do kontaktu!

 

Koła z bieżnikiem poliuretanowym Łódź CASTORS.PL

Kółka przemysłowe do dużych i bardzo dużych obciążeń

Kółka i zestawy kołowe jezdne z bieżnikiem poliuretanowymKółka do dużych obciażeń aluminiowo gumoweKoła do bardzo dużych obciążeń żeliwne z bieżnikiem poliuretanowymKółka przemysłowe do średnich obciążeńKoła i zestawy kołowe pneumatyczne z oponą dętkowąZestawy kołowe WTE średnie obciążenieKoła i zestawy poliamidowe kółka skrętne z hamulcem Ślizgowe KPE-POB SKoła i zestawy poliamidowe kółka skrętne z hamulcem KULOKOWE KPE-POB KZestawy z kołem poliamidowym WZMACNIANE KPM POB KZestawy kołowe POGES kółka z gumą niebrudzącąZestawy kołowe przemysłowe KPM-POGES wzmacnianeKółka z nóżką - stopką wysuwanąKółka aparaturowe i meblowe do małych obciążeńKółka podwójne aparaturowe do dużych obciążeń Zestawy kołowe kołka w obudowie nierdzewnej INOXKółka koła nierdzewne w obudowach INOX

 

Podstawowe pojęcia dotyczące zestawów kołowych i kół - objaśnienie dla klientów część 1

 

Czym jest zestaw kołowy?

Zestaw kołowy to zespół elementów, które razem tworzą jezdną konstrukcję zamocowaną na urządzeniu takim jak wózek transportowy, paletowy lub platforma jezdna itp. Wyróżniamy dwa główne elementy zestawu: koło i widelec. Zestawy kołowe są napędzane siłą mięśni poprzez pchanie lub ciągnięcia wózka, na którym są zamontowane. Dopuszcza się też poruszanie przy pomocy ciągnika. Wyróżniamy takie typy zestawów jak: skrętne, skrętne z hamulcem oraz stałe.

Koło

Koła wykonane są z różnych materiałów takich jak np. polipropylen, stal, poliamid. Dostępne są warianty gdzie na koła montowane są opony, pokrywy, opaski. Typ bieżnika, parametry tarcz kół i obręczy, typ łożyskowania to parametry, które decydują o nośności i przeznaczeniu koła, ale też o takich właściwościach jak opory toczenia.

 

Koła z oponą gumową:

a) Opona mechanicznie połączona z piastą.

b) Opona chemicznie połączona z piastą.

c) Opona pneumatyczna.

 

Koła z oponą poliuretanową:

a) Opona mechanicznie połączona z piastą.

b) Opona chemicznie połączona z piastą.

c) Oponka z wtryskiwanego poliuretanu połączona z piastą mechaniczne (oraz temperatury)

 

Koła monolityczne, piasta oraz bieżnia wykonane z tego samego materiału. Fizyczne, mechaniczne właściwości  koła zmieniają się zależnie od zastosowanego materiału.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel